Omed.bg

Фитнес - гривните или как да укрепим здравето на сърцето си

 
Фитнес - гривните или как да укрепим здравето на сърцето си

     Знаете, че упражненията и физическата активност са полезни за сърцето и Вашето здраве. Как да укрепите здравето на сърцето си като използвате проследяващо устройство? Като фитнес гривна или фитнес - тракер (fitness tracker) - устройство, което проследява колко активно се движим през деня. Една фитнес гривна може да Ви даде информация за физическата активност и да сте спокойни, че получавате повече ползи за здравето на сърцето си с всеки изминал ден .

     Изследвания сочат, че постоянното използване на традиционен крачкомер, друго преносимо устройство или приложение за смартфон може да Ви стимулира да увеличите броя на крачките, особено ако имате поставена цел за деня. Фитнес гривните са чудесно средство за поддържане здравето на сърцето. Вашата активност и промяна на навиците може да е трудна, но е важна стъпка.

     Наличието на обективен дневен запис може да Ви накара да се замислите за това колко малко или много упражнения правите и каква физическа активност извършвате, което може да Ви стимулира. Хората намират начини да включат повече активност в деня си независимо дали става дума за ходене, фитнес, друг вид спорт, движение във връзка с ежедневни дейности или просто качване по стълбите вместо асансьор. Тази информация дава възможност на хората да се замислят и да започнат да правят промени за здравето на сърцето си. Често нивото на активност не е нещо, на което обръщаме внимание преди да се замислим и да започнем да използваме фитнес гривна.

Фитнес гривните - как да започнем и как да се придържаме към употребата им

     Изпробвайте няколко крачкомера, фитнес гривни и приложения за проследяване на смартфони, докато не намерите удобен за Вас и Вашия бюджет.  Следващите  стъпки които да направите:

  1. Използвайте фитнес гривната през целия ден.
  2. Поставете си цел. Най-често срещаната цифра е 10 000 стъпки на ден, но се консултирайте с Вашия лекар. Ако това е прекалено много или нездравословно, той може да предложи индивидуален план, например до 4000 стъпки.
  3. Открийте активност, която Ви носи удоволствие.  Така, че да се  вписва в ежедневието Ви и можете да поддържате в дългосрочен план.
  4. Препоръчайте на семейството и приятелите си да използват фитнес гривна. Може да станете част от мрежа за социална подкрепа , което ще Ви насърчи и действа стимулиращо.
  5. Бъдете отговорни. Всеки ден проверявайте стойностите на крачките и нивото на физическа активност и ги споделяйте с Вашия лекар при следващата си среща.

     Следвайте тези пет съвета и ще бъдете и ше имате по-здравословен начин на живот и по-здраво сърце.

Бъдешето на фитнес гривните

     Бъдете информирани, тъй като се въвеждат и разработват още по-добри методи и начини за използване на тези устройства. Тествана е автоматизирана персонализирана програма в реално време, която изпраща текстови съобщения на потребителите въз основа на данни от телефона. Тази система помага в краткосрочен план за увеличаване на броя на крачките на ден. Тестват се платформи за социални медии, за да се изградят мрежи за подкрепа и конкуренция.

     Технологията може да бъде много мощен инструмент, за да се стимулират хората да се движат повече.

https://www.hopkinsmedicine.org

Хората в България се нуждаят от способни лекари и компетентна здравна информация. Ако искаш да помогнеш за обучението на бъдещ лекар, натисни бутона donate.

Вие дарявате средствата на Фондация „Прогрес медик“, която подпомага студентите по медицина в България.

246

реклама

Коментари



Свързани статии


Сподели !