Omed.bg

Как да влезте във форма без фитнес!

 
Как да влезте във форма без фитнес!

Много хора просто не могат да се насладят на удоволствието от фитнеса, намират го за скучно занимание, но все пак искат да влязат във форма. Звучи ли ви познато? Ако и вие спадате към тази представителна извадка, следващата статия е именно за вас! Запознайте с най-забавните начини да спортувате и горите калории.

  1. Направете си свой лагер - Лагеровите тренировки всъщност са много забавни. Кой не обича предизвикателствата? Можете да създадете свой собствен лагер, правейки силови и кардио упражнения у дома или навън в парка - всичко, което ви трябва, е удобен чифт маратонки! Опитайте тази последователност: скокове, лицеви опори, упражнения за трицепс и коремни преси. Направете всяко упражнение в продължение на 60 до 90 секунди, после почивка между упражненията, където е необходимо. Цялото това нещо се повтаря два или три пъти.
  2. Присъединете се към екип - Често скуката във фитнеса се дължи на това, че сте сами. Ако си намерите подкрепление, това определено ще се промени. Колеги, приятели – всичко върши работа. Със сигурност имате поне един приятел, който обича да тренира. А най-добре е да се присъедините към трениращ отбор! Ако вече сте пропуснали шанса да се запишете, предлагаме следното. Когато сезонът стартира, отборите често се нуждаят от допълнителни играчи, така че бъдете първия човек, който ще предложи компанията си.
  3. Правете пешеходни обиколки на града  - Ходенето е един лесен начин да останете във форма, защото то изисква само чифт подходящи обувки, а и това е нещо, което можете да направите почти навсякъде. Забавен начин да разнообразите вашата тренировка е да се регистрирате за пешеходен тур на града или в близост до исторически район. Можете да научите нещо ново, докато горите калории!
  4. Регистрирайте се за трасе с препятствия - Този тип състезания стават все по-популярни, защото съчетават фитнес със забавления и приключения. Можете да се организирате с приятели, а за да победите, естествено, ще ви се наложи да тренирате всички заедно. Участниците се катерят по стени, пълзят през кал, минават под бодлива тел, има водни ями, а дори понякога се прескача и огън. Нека просто кажем, че е един вълнуващ начин да се тренира!
  5. Направете си поход - Походите са чудесен начин да получите ускорено сърцебиене, докато се наслаждавате на чист въздух на открито. Обадете се на близките си приятели, обуйте си кецовете и да живеят походите! Пейзажът и чувството на удовлетворение след този тип разходки са много по-удачни, отколкото един следобед във фитнеса.
  6. Опитайте да танцувате - Спринтът изгаря повече калории, отколкото почти всяка друга кардио дейност, но е възможно да ви бъде скучно на бягащата пътека или по същия стар квартален маршрут. Чудесен начин да запазите вашите текущи тренировки е да потанцувате на любимото си парче.
  7. Превърнете домакинската работа в тренировка - Справяне с домакинските задължения и горене на калории в същото време? Говорим за убиване на два заека с един камък! Ключът за превръщане на вашите почистващи дейности в една тренировка се съдържа в това да подберете тези, които имат най-висок процент да горят калории, като почистването на ваната или минаването с прахосмукачка. За да се получи перфектно, вкарайте малко музика. Ако искате истинско предизвикателство, направете няколко лицеви опори или клякания всеки път, когато започва нова песен.
  8. Практикувайте йога у дома - Едно от най-добрите неща в йогата е, че имате нужда само от вашето тяло и една подложка за упражненията. Има достатъчно онлайн йога тренировки, които показват изпълнението на позите, така че можете да опитате почти всякакъв вид йога, без да напускате комфорта на собствения си дом.

Хората в България се нуждаят от способни лекари и компетентна здравна информация. Ако искаш да помогнеш за обучението на бъдещ лекар, натисни бутона donate.

Вие дарявате средствата на Фондация „Прогрес медик“, която подпомага студентите по медицина в България.

5529

реклама

Коментари



Свързани статии


Сподели !