Може ли да имаме протеинова недостатъчност? Виж скритите признаци! Трета част.

3555
Може ли да имаме протеинова недостатъчност?
Виж скритите признаци! Трета част.

*използвани са материали от популярното издание - elephantjournal.com, автор на статията е Dr. John Douillard автор на над 500 статии и видео материали със здравна тематика.

ОПЦИИ ЗА ЛЕЧЕНИЕ НА ПРОТЕИНОВАТА НЕДОСТАТЪЧНОСТ

  1. " Медицинско червено месо”. Дори Далай Лама и много от монасите в Кашмир ядат месо. Ако не сте изцяло засегнати от тази опция, то опитайте препоръчания план за двуседмично възстановяване на протеините в кръвта и стабилизиране на кръвната захар. Приемайте 4 унции/28,3 гр.х 4/ червено месо на ден две седмици,за предпочитане на обяд. Вярвам,че това е най-добрата медицинска програма , най-ефективна ако се прилага с дължимото уважение и благодарност към животните, които жертват живота си за да подпомогнат нашия.

2.Вегетариански алтернативи. Ако яденето на месо не е опция за вас, то опитайте следващото:

реклама
Хиляди избраха здравето с Omed.bg. Направи го от тук !

- Всеки ден приемайте по 3 шейка със суроватка и протеинов прах от грах, ориз или конопени семена при всяко хранене. Употребявайте посочените храни в зимния списък на продукти /вж.Зимния списък на 3-сезонната диета в библиотеката в ЛАЙФ СПА .ком/ като наблягате на вегетарианските протеини и мазнини в него. Изяждайте повечето от продуктите с високо съдържание на протеини , посочени по-долу:

ИЗТОЧНИЦИ НА ПРОТЕИНИ:

Не-вегетариански:

  • Месо
  • Пилешко
  • Риба
  • Млечни продукти
  • Яйца

Вегетариански:

  • Семена ,покълнали
  • Ядки
  • Бобови
  • Леща
  • Зърнени/по реда от най-високо протеиново съдържание към по-ниско/: жито, амарант,овес, ръж, лимец,кафяв ориз, ечемик, елда, киноа, просо, сорго, царевица, ориз.
  • Соя,грах,фъстъци, спанак, картофи, сладки картофи, водорасли, морска трева

Забележка: тази статия разглежда по-малко тежката и/или остра протеинова недостатъчност, а се фокусира главно в/у леката и/или хронична недостатъчност на протеини в организма, както и в/у клиничен недостиг,който би могъл да предизвика редица други хронични здравословни проблеми. По-долу следва списък на симптомите, свързани с тежката разновидност.

СИМПТОМИ НА ТЕЖКА ПРОТЕИНОВА НЕДОСТАТЪЧНОСТ :

  • едема
  • изтъняване на косата, косопад
  • ръбове по ноктите на ръцете и краката
  • обриви ,суха кожа
  • слабост и умора
  • мускулна болезненост и крампи
  • бавно заздравяване
  • кожни язви
  • проблеми със съня
  • главоболие
  • гадене
  • прималяване
  • депресия,тревожност

Ако имате тези симптоми и подозирате, че не приемате адекватните протеини, то моля да се обърнете към личния си лекар за тест на тези признаци, и преценка на вашия общ протеинов серум.

Както виждате, протеиновите ви нива наистина могат да предизвикат разлики във вашите усещания,особено през зимата .Която и диета да изберете, надявам се , да продължите да поддържате балансираност и да използвате тези съвети , за до откриете полезното за вас. Както винаги, вашата обратна връзка е дълбоко оценена!


Беше ли полезна тази статия? Моля, споделете я с приятели и ни подкрепете. Така ще можем да правим здравето по-достъпно. Благодаря!



реклама
ЯМР
Коментари

Свързани статии

реклама
Лабораторни тестове

реклама
Искаш ли здрави зъби и красива усмивка? Вземи ваучер за отстъпка

Може да се абонираш за нашите оферти


Абонирайте се